فنس چمنی

فنس چمنی
فنس چمنی

فنس چمنی تابان حصار به خاطر سازگاری با محیط های بسیار گرم و بسیار سرد، برای ایجاد فضای سبز دائمی بسیار ایده آل بوده و میتوان از آن در تمام فصل های سال بهره برد. همچنین قابل شست و شو و تمیزکاری است و رطوبت تاثیری در آن باقی نمی گذارد. همچنین تولید و نصب راحت فنس چمنی تابان حصار به محبوبیت آن می افزاید. چمن های فنس چمنی از جنس PVC ضدآتش، ضد فرسودگی، ضدحشره و ضد آب می باشد. الیاف آن از کشور ترکیه تهیه شده و در ایران تولید می گردد و قابلیت شستشو با انواع شوینده ها را دارد. رنگ چمن ها نیز تغییر نمی کند و در سرما نیز الیاف آن فرسوده نمی گردد.


بیشتر بخوانید »»» بلاکر


فنس چمنی
فنس چمنی

یکی از بهترین و پر تقاضا ترین محصولات در شاخه تزئینات و زیباسازی شهری فنس چمنی است. این فنس از بافت مفتول گالوانیزه بر روی نوار پی وی سی تولید شده و در طول و عرض دلخواه، در اختیار مشتری قرار میگیرد. توری چمنی در مقابل نور آفتاب مقاوم بوده و آسیبی به نوار پی وی سی نمیرسد. همچنین در مقابل رطوبت مقاوم است و در مقابل سرما شکننده نمی شود. این محصول در مقایسه با دیگر محصولات، زیباتر بوده و در صورتی که نیاز است محل مورد نظر بسیار زیبا به نظر برسد، تابان حصار فنس چمنی را به شما پیشنهاد می دهد.

بلاکر ، نرده پانلی، فنس، گابیون، سیم تیغ دار، توری پرسی، درب کشویی، شاخ گوزن

نور از فنس چمنی ، توری چمنی ، حصار چمنی ، دیوار سبز ، چمن دیواری رد می شود اما پوششی. برای جلو گیری از دید مزاحم می باشد. استفاده از فنس چمنی ، توری چمنی ، حصار چمنی ، دیوار سبز ، چمن دیواری در تمامی فصل ها.، منظره ایی سبز برای شما به ارمغان می آورد. البته شایان ذکر است شما هزینه نگهداری و مراقبت از گیاهان را ندارید. فنس چمنی ، توری چمنی ، حصار چمنی ، دیوار سبز ، چمن دیواری برای محافظت از تراس ها. دیوار سبز در. رستوران ها، حصار کشی باغ و ویلا ها، استفاده در فضای روف گاردن ها مناسب  می باشد. بسیاری از طراحان برجسته ایران برای پوشش اطراف روف گاردن یا همان باغ بام از فنس چمنی استفاده می نمایند.


جهت مشاوره رایگان و استفاده از خدمات شرکت تابان حصار لطفا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید


آدرس شرکت: آذربایجان شرقی، شهرستان بناب، شهرک صنعتی، شرکت تابان حصار

☎️ 04137780381 ( شماره ثابت )

📞 09148281821 – 09143092878  ( تلفن تماس )