انواع حصار و سبک های مختلف آن چیست؟

انواع حصار و سبک های مختلف آن چیست؟

انتخاب انواع حصار و نوع آن می تواند فرآیندی دشوار باشد که هرکدام مزایایی را با توجه به هدف مورد نظر شما ارائه می دهند. مشاوره تخصصی ما ، شما را در هر نوع منحصر به فرد طی می کند و به شما کمک می کند تا یک انتخاب خرید آگاهانه راجع به کدام نوع حصار و سبکی که ممکن است بخواهید ، اما مهمتر از همه ، نیاز دارید.

حصارو تابلوها را از سه دسته ،حصار جامد ، نرده های نیمه جامد و تزئینی و باغچه شلف انتخاب کرده ایم. هریک از این عناصر برای شکسته شدن مطالب به قسمتهای مختلفی تقسیم شده اند و همچنین با هماهنگی رنگی انجام شد.

بیشتر بخوانید: چگونه در قیمت فنس صرفه جویی کنیم؟

پانل های حصار جامد

انواع حصار و سبک های مختلف آن چیست؟ (پانل های حصار جامد)
انواع حصار و سبک های مختلف آن چیست؟ (پانل های حصار جامد)

پنل های حصار جامد راه حل نهایی برای حفظ حریم خصوصی را ارائه می دهند. به طور کلی ، یک پانل حصار جامد بدون ایجاد شکاف بین شکافها یا کفها ، برای ایجاد صفحه الوار چوب قوی تولید می شود. پانل های حصار جامد باید با ترکیبی از چوب با کیفیت خوب و ساخت و ساز قوی ساخته شود تا از وزن آنها در وزن کف های اضافی پشتیبانی کند و سطح پنهان مورد نظر را فراهم کند.

Featherboard ، که همچنین به عنوان نرده محصور یا Closeboard یا Feather Edge شناخته می شود ، توسط بسیاری از پانل های حصار جامد استفاده می شود که در باغ های سراسر انگلستان مورد استفاده قرار می گیرد. این سنتی ترین سبک حصار است ، اما ما سبک های امروزی دیگری نیز ارائه می دهیم که به همان اندازه حافظ حریم خصوصی است. Featherboard در هنگام نصب به ارتفاع 1.83 متر با تخته شن 150 میلی متر (6ft) که به صورت کامل از حریم شخصی و محافظت در برابر متجاوزان استفاده می شود ، یک محیط یا سد محافظ جامد را نشان می دهد.

ساخت حصار Featherboard با استفاده از تخته های چوبی اره ای ساخته شده است که از بالا تا پایین حصار ، که از ریل های چوبی افقی محکم شده اند ، که به نوبه خود به یک حصار پست حفر شده به داخل زمین چسبیده شده اند ، یا در عوض کاخ ها و ریل ها. در یک تابلو که به قسمتهای نرده چسبانده شود ، به هم وصل می شوند. سپس کاخها به هم چسبیده و یکدیگر را می پوشانند زیرا هیچ شکافی بین آنها وجود ندارد ، به همین دلیل ما این را یک پانل حصار جامد می نامیم ، زیرا هیچ کس نمی تواند از درون باغ یا ملک شما دیدن کند.

Featherboard به صورت دستی ساخته شده است و به سبک سنتی سیستم حصار ، که شامل کاخ ها ، ریل ها و پست ها است که توسط نصب کننده به عنوان قطعات جداگانه ساخته می شود. همچنین سه سبک مختلف پنل Featherboard وجود دارد. Level Top ، Concave و Convex ، بنابراین اگر می خواهید سبک و سهولت نصب را تغییر دهید ، گزینه ای وجود دارد. سپس پانل ها یا داخل پست های نرده ای شکاف دار می شوند ، یا به پست های استاندارد حصار مربعی متصل می شوند و با استفاده از تخته های شن 150 میلی متر به پایان می رسند.

پانل های تزئینی یا نیمه جامد

تابلوهای حصار تزئینی یا به معنای بیان یا کمک به قاب کردن باغ شما و ایجاد محیط استقبال است. پانل ونیزی که اغلب کپی می شود ، از تخته های افقی از چوب با شکاف های کوچک در بین هر تخته سنگ ساخته شده است. این برش ها با یک قاب پشتی محکم که در آن هر یک از تخته های جداگانه در موقعیت قرار گرفته است ، محافظت می شوند و بسته به ارتفاع پانل ، آنها توسط یک راه آهن یا دو تقویت می شوند.

در انواع نصب از خانه های مدرن معاصر گرفته تا ورودی های طراح باغ در مسابقات استفاده می شود که پانل های تزئینی ما در بسیاری از باغهای نمایشی برجسته در RHS Chelsea و Hampton Court Shows نمایش داده شده و توسط طراحان باغ پذیرفته شده است ، برای مشتریان و بسیاری از علاقه مندان به باغبانی. هنگامی که نرده در پروژه های باغ شهری استفاده می شود.

پانل های حصار همه کاره ، ونیزی ، لوور و مترو که معمولاً توصیف می شوند یک پانل نیمه جامد است که با استفاده از پالت های جداگانه طراحی شده است ، شکاف بین شکافها باعث عبور نور شده و اجازه می دهد هوا از درون آنها عبور کند. ایده آل برای طراحی های باغ که به صفحه نمایش های نیمه دیدنی کمک می کند تا به ایجاد بخش یا نوع شخصیت در باغ شما کمک کنند ، باعث ایجاد تقسیم کننده های عالی باغ ، صفحه نمایش یا حتی یک صفحه نمایش خاموش می شوند.

طراحی دیگر پانل در گروه نیمه جامد Hit & Miss است که دارای طراحی باز اما دارای شکاف های گسترده تر است که از جلو تا پشت پنل متناوب است. پانل های جامد با شکاف بین شکاف ها تا این حد آشکار نمی شوند تا زمانی که از نزدیک بایستید و از بین آنها نگاه کنید – جلوه ای از صفحه ایجاد می کند که بر خلاف سایر طراحی ها ، پانل باعث می شود حریم خصوصی بیشتری ایجاد شود.

تابلوهای Hit و Miss طی چند سال اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده اند ، زیرا برخی از مشتریان به دلایل مختلف ، عرض اضافی را بر روی تخته های چوبی ترجیح می دهند. بسته به نوع عناصر دیگر در باغچه ، آنها می توانند به طور یکسان در خانه در یک باغ شهری هوشمند و مدرن ، یا یک باغ کلبه ای زیبا با گل های کوهنوردی به نظر بیایند.

انواع نرده های باغ شارژ را کاوش کنید

انتخاب حصار دستی ساخته شده دست ساز ساخته شده با استفاده از مواد با کیفیت از جنبه های بسیار مهم است به همین دلیل توصیه می کنیم تحقیقات خود را انجام دهید زیرا استفاده از الوار صحیح با فشار که برای ماندگاری طراحی شده است ضروری است. در غیر این صورت تابلوهای پیچ و تاب و ضعیف می توانند در مدت زمان بسیار کوتاهی به یک مشکل بسیار واقعی تبدیل شوند.

بنابراین ، هنگام بازرسی از ضخامت و استحکام کلی تخته های چوبی برای هر نوع قلاب اطمینان حاصل کنید که از اهمیت بالایی برخوردار هستند. تولیدکنندگان و تامین کنندگان سطح بالا از چوب های مستحکم حداقل 12mm x 25mm استفاده می کنند .

درزهای ضعیف ساخته شده از گرده ها از اندازه توصیه شده ما (12 میلیمتر x 25 میلی متر) باریک تر است و در تجربه ما اغلب در زمان قرار گرفتن در معرض بادها و شرایط سخت آب و هوایی ، شکسته نمی شود. همچنین اطمینان حاصل شود که تثبیت شده هایی که گرده های شارژی را در کنار هم قرار می دهند از جنس استنلس استیل با کیفیت بالا یا گالوانیزه است ، بنابراین آنها زنگ نمی زنند.

بیشتر بخوانید: چند ترفند برای نگهداری از فنس

اگر این اجزای حیاتی دچار فرسایش شوند ، طول کلی عمر بسیار کاهش می یابد ، بنابراین ما استفاده از این مؤلفه ها را به شدت توصیه می کنیم.

انواع مختلفی از داربست ها با درجات مختلفی از دید از طریق تابلو بسته به اندازه مربع یا سوراخ های الماس ایجاد شده توسط تخته ها در دسترس هستند. مربع های کوچکتر حریم خصوصی بیشتری را به دست می آورند ، مانند صندلی های دست ساز ما با سوراخ های مربع 38 میلی متر.

 همه داربست ها برای رشد گیاهان کوهنوردی مناسب هستند ، یک بار دیگر در اینجا مهم است که اطمینان حاصل کنید که صنایع دستی با کیفیت را روی پانل های ارزان تر انتخاب کرده اید ، بنابراین می توانند با رشد گیاه از وزن گیاه حمایت کنند. این می تواند ناامید کننده باشد که مزارع خود را در زمین بیابید زیرا در این شرایط پس از گذشت تنها یک یا دو سال از شلوغی در هوای سخت جدا شده است.

حصارل Trellis است که اغلب برای جدا کردن باغ و ایجاد دیوارهایی از ویژگی های استفاده می شود که اجازه می دهد تا از طریق کاشت آفتاب ، از رشد مزارع جلوگیری کند.

اکثر تهیه کنندگان طرح های مربع ، مشبک و الماس را به صورت استاندارد ارائه می دهند ، اما با وجود تعداد زیادی از سبک های صنایع دستی دست ساز ، طرح های معاصر مانند تله تارتان موجود است.

منبع: www.jacksons-fencing.co.uk

نوشتن نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *